Jump to content
icon Ag awards
icon
Notifications
Login
EN
  • Member Statistics

    163174
    Total Members
    273566
    Most Online
    Whiteboyroy78
    Newest Member
    Whiteboyroy78
    Joined
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Campeonbet löscht Guthaben aus Spielerkonto


ar1023

Recommended Posts

Hallo zusammen,

 

Campeonbet hat einfach 2550 Euro aus meinem Spielerkonto gelöscht. Auf Nachfrage hieß es: ich habe nur einmal eingezahlt und man könne nur das 15fache auszahlen lassen. Das Geld war auf mein Spielerkonto und eine Auszahlungsantrag des Betrages wurde auch nicht gestellt.  Was kann ich dagegen tun?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ar1023 said:

Hallo zusammen,

 

Campeonbet hat einfach 2550 Euro aus meinem Spielerkonto gelöscht. Auf Nachfrage hieß es: ich habe nur einmal eingezahlt und man könne nur das 15fache auszahlen lassen. Das Geld War auf mein Spielerkonto und eine Auszahlungsantrag des Betrages wurde auch nicht gestellt.  Was kann ich dagegen tun?

Hi and welcome to the forum. 

Did you accept a bonus? If so, looks like the bonus had a max win cap attached to it so then when you complete wagering you can only withdraw the maximum amount set by the bonus terms.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ar1023 said:

Hallo,

 

nein, War kein Bonus. Das war mit Echtgeld gespielt. 
 

Mit freundlichen Grüßen 

In that case, I strongly advice you to use the casinos live chat and ask them why they conviscated the funds and then come back and let us know what they said please.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...