kristin Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Hur mycket har ni bränt totalt? eller vinner ni alla max hela tiden, Jag tycks bli helt galen av alla dubblingar o sånt, det här stanna på plus tycks väldigt svårt för mig.. tips??? Kristin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyb Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Kristin, man snackar inte om vad man bränner bara vad man vinner Om du vill ha lite shyssta tips kan du alltid PM:a mej! så ser vi till att du vinner lite det hade varit kul om någon startade en tråd och la ut screenshots på sina stora vinster...hint hint svenska forum administrationen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulletstorm06 Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 hehehe, När jag började satte jag in 5 papp och vann som in åt h-vete, men min bror som gjorde samma brände allting. Fast nu sista tiden har det börjat gå utför, jäkligt störande faktiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyb Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Det samma gäller dej bulletstorm, du kan bara pm:a mej. Sista, hur blir man delaktig mods här på asg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulletstorm06 Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Japp har gjort det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts